Wizytówka z warstwami
Kto powiedział, że wszystkie wizytówki muszą wyglądać tak samo. Jeżeli rzeczywiście chcemy tego typu reklamą przyciągnąć do siebie zleceniodawców, to winniśmy jak najszybciej wyróżnić się spośród konkurencji. Najlepszym sposobem, aby to osiągnąć, są wizytówki kaszerowane. To w zasadzie nowość na rynku reklamowym. Jeszcze do niedawna takie wizytówki zarezerwowane były dla elitarnych zawodów. Pozwolić sobie na nie mogli jedynie lekarze czy najlepsi adwokaci. Dzisiaj ich posiadaczami są również budowlańcy, hydraulicy, a nawet rolnicy. Dowodzi to temu, że jeżeli marzymy o sukcesie, to cały czas musimy podążać za rozwojem. W innym razie czeka nas marginalizacja na rynku. Zgodnie z zasadami ekonomii, na dobrą reklamę winno być stać każdego przedsiębiorcę. Nie muszą to być nie wiadomo jakie przedsięwzięcia. Wystarczą nawet wizytówki.
Wbrew pozorom na druk wizytówek nie musimy wcale wydawać majątku. Wystarczy kilkadziesiąt pln, żeby przygotować 500 sztuk porządnej jakości kartoników z naszymi danymi kontaktowymi. Niezwykle w wielu przypadkach w kosztach takiej usługi wliczone są podobne starania, takie jak założenie indywidualnej strony internetowej czy przygotowanie baneru reklamowego. Należy wiedzieć, że prowadzenie regularnej kampanii reklamowej prędzej czy potem przyniesie nam założony efekt. Przykładem na to są wszystkie wielkie firmy, które jeszcze kilka lat temu zaczynały zarówno z najniższego pułapu (jednoosobowe działalności), a obecnie są sławne nie tylko w kraju, natomiast zarówno za granicą.